torsdag 31. desember 2009

2009

Om noen timer går vi inn i 2010. Det er tid til litt ettertanke om året som snart er forbi. Det har vært et godt år på mange måter, et år med mye jobb og mange spennende hendelser. Jeg har i 2009 jobbet hardt på mange felt, og jeg ser frem til å videreføre arbeidet i 2010.

Årets gledeligste:
Rosenborg vant Tippeligaen og Honningsvåg rykket opp til 3. divisjon.

Nordkapp Flerbrukshall ble realisert.

Årets skuffelse:
Arbeiderpartiet, SV og Senterpartiet beholdt flertallet på Stortinget, og viderefører en rødgrønn politikk med høye skatter, høye avgifter og mange forbud.

Årets morsomste:
Ferien i mars og april. To fantastiske måneder sammen med gode venner.

Årets viktigste:
Min bror, Ted Åge Solvik, vant saken mot eksdama om barna. Veldig viktig for barna som nå kan gå fremtiden i møte uten å være dømt til å være klienter.

Kampen mot datalagringsdirektivet har fått stor oppslutning.

Årets nedtur:
Liverpool!

Årets dame:
Erna Solberg!

Årets par:
Min mamma og min pappa som fortsatt holder sammen og er glade i hverandre, til tross for små diskusjoner om bagateller. Jeg misliker en stor stat. Derfor er familien viktig, og min mamma og min pappa er de viktigste!

Jeg ønsker alle et riktig godt nytt år! La oss håpe de liberale kreftene vinner flere slag enn det vi har gjort i 2009.

Ingen kommentarer: