mandag 10. mars 2008

Kjøpte jente ja..... eller inngikk en frivillig avtale!

Jeg har skrevet mye om prostitusjon på Liberaleren. Jeg har ikke tro på et forbud. Det bryter med frihetstanken, men skaper også et marked der forholdene for de prostituerte blir verre. I natt var jeg horekunde, riktig nok en human kunde. Jeg betalte ut en jente fra en bar. Jeg gjorde det fordi hun var full og trøtt. Hun fikk gå hjem å sove. Noen vil nok kalle denne handlingen for U-hjelp i praksis. Jeg synes bare synd på jenta, og skulle gjerne ha hjulpet langt flere enn hva jeg kan klare her i Thailand.

Forøvrig er livet bra. Spiste middag sammen med noen jenter i natt klokken 05:30. Det var en fantastisk fiskerett, men ingen kan fortelle meg noe om retten. Det er synd. Den var veldig god. Sånn i skikkelig flott høyreånd.

I dag har jeg gjort lite. Sittet på bar. Nå låner jeg en pc hos en venn, en PC med norsk tastatur. Fantastisk! Jeg skal slappe av noen timer, deretter blir det nok en tur på byen. Hilser til mine lesere og familien som helt sikkert er skeptisk.

For mer om prostitusjon, sjekk Liberaleren. Bruk gjerne søkemotoren.

Ingen kommentarer: