onsdag 12. mars 2008

Fantastisk!

Hei alle sammen. En fantastisk flott, lang og varm dag i badebyen Pattaya er snart over. Jeg har gjort lite fornuftig idag, bortsett fra å snakke med utlendinger som bor i Thailand. Det har vært veldig interessant. Forøvrig veldig rolig. Jeg var sliten etter nattens kamp, Inter – Liverpool. Ja, det var morgen før kampen var over, og best av alt er at Liverpool fortsatt er med i Champions League.

Jeg registrerer også at de forsvarsansatte gir penger til flerbrukshallen. Jeg synes det er imponerende, og orker ikke bruke tid på å argumentere mot skattefinansierte midler idag. Oppslutningen rundt hallprosjektet er enorm. Det er veldig, veldig bra for Nordkapp.

Klokken nærmer seg sju om kvelden i rekordfart. Jeg skal ta noen øl. Deretter blir det en dusj, rene klær en liten fest. Ha en fortsatt fin dag hjemme i Nordkapp. En liten hilsen til muttern som helt sikkert tenker på meg.

Ingen kommentarer: