mandag 25. april 2011

Har drømt om Rosenborg

Vi som heier på Rosenborg, har hatt en tøff vår. Laget står uten seirer i ligaen og i kveld er det kamp mot Vålerenga. Et Oslo-lag som spiller god fotball, men som sliter foran mål.

Jeg var skeptisk da Jan Jönsson ble ansatt som trener, men jeg liker ikke tanken på et skifte midt i sesongen. Jönsson bør fortsette og han kan få skuta på rett kjør igjen.

Normalt er dette toppoppgjøret en oddsfavoritt for meg, men i dag holder jeg meg unna Rosenborg. Eller; jeg tror jeg holder meg unna. For det blir vel seier?

Jeg håper mine venner, som heier på Vålerenga, får en grusom kveld. Jeg håper på bannskap og tårer. Vi e alltid med Rosenborg!

1 kommentar:

Nyland sa...

Som LSK fan heier jeg alltid på det laget som spiller mot Søpla (også kjent som VIF). Ønsker derfor RBK lykke til i kveld og knus Bydelslaget.