lørdag 27. november 2010

For en merkelig uke

Jeg er endelig ferdig på jobb for denne uken. Jeg skal kun gjøre noen få nettoppdateringer i løpet av helgen. Foruten det skal jeg sove, kun sove. Det har vært en veldig merkelig uke.

Jeg har jobbet masse og hatt søvnproblem, noe som er helt vanlig på denne tiden av året. Jeg ble skjelt ut i et hovedstyrevedtak i HT & IF samtidig som Helse- og omsorgsdepartementet inviterer til høringskonferanse om Stoltenbergutvalgets rapport om narkotika med fokus på heroinassistert behandling. At Norge kan komme til å innføre et prøveprosjekt med heroinassistert behandling, er den fineste julegaven jeg kunne fått.

Jeg har kjøpt fem julegaver, takket være fantastisk service på én av byens butikker. Mens jeg i mange år har brukt mange tusen kroner på julegaver, slapp jeg ekstremt billig unna i år. Det er ufattelig rart at det er mulig å kjøpe flotte julegaver til barn for kr 150,- pr pakke. Takk til betjeningen! Jeg var så stolt etter innkjøpet at den første som fikk se gavene var Marita Melsbø Nilsen. Jeg tipper jeg får en klem hos Idar.

Jeg fikk se Tor Mikkel Wara i en politisk debatt igjen på TV. Da jeg var ung var Wara én av flere helter jeg hadde. Han mistet heltestatusen da jeg ble slått i øldrikking. Tor Mikkel Wara kunne vært Norges dyktigste politiker. Jeg merket denne uken at jeg savner Tor Mikkel Wara i politikken. For en mann!

Jeg har nynnet på en Moillrock-sang. Jeg eier ingen CD-plater, men skal kjøpe Moillrock-skiva. Jeg gleder meg veldig til å høre CDen på full guffe. Det er veldig uvanlig at jeg nynner, men jeg nynner til et flott band.

Jeg avslutter fredagen med en ørliten Black Russian, og gleder meg til å få den mørke fløten i glasset sammen med isbitene. God natt!

Ingen kommentarer: