mandag 1. november 2010

2. gang og like rørende

Det er den 2.gangen jeg legger ut treningstidene for Nordkapp Flerbrukshall på internett. Den første gangen var i desember 2009. Det var like flott denne gangen som for 11 måneder siden.

De som har jobbet med Nordkapp Flerbrukshall og alle bidragsyterne har gjort en fantastisk innsats for lokalsamfunnet. Det er vanskelig å skryte nok av ildsjelene.

Når jeg tenker på dagens treningsforhold, la jeg nok fotballskoene på hylla lenge før jeg burde gjort det. Spillerne i Honningsvåg har fantastiske treningsforhold sammenlignet med det vi hadde da jeg spilte på guttelaget til ”Turn”. Jeg var for øvrig ingen god fotballspiller, men det var artig og vi vant mange kamper.

For øvrig var det Nordkapp kommune som fikk flerbrukshallen hos HT & IF Allianse, og ikke omvendt. Det viser at det er mulig med utvikling uten at skattefinansierte budsjett belastes i for stor grad.

Ingen kommentarer: