fredag 19. mars 2010

Fyyyy flate – rockekonsert

Senga dirrer og det er godt gjort med mi kroppsvekt. Like utenfor hotellet er det noen om øver og de spiller sinnssykt høyt. Jeg liker musikk, men det får være grenser. Våkne til en gruppe som øver, anbefales ikke.

I helga er det festival. Ja, den er i helga og ikke forrige helg som jeg skrev i en litt gammel bloggpost. Ifølge kjenninger her nede kommer det superkjendiser for å opptre. Det er bygget opp flere scener og Beach Road er gjort om til en handlegate med ekstremt mange stands. Jeg tror Beach Road blir et eldorado i mat og drikker i kveld/natt.

I natt møtte jeg forresten en av jentene som jobber i Scandibaren, en bar som er under renovering. Det er ikke bare Sørensen og gjestene som savner baren. Også jentene gleder seg til åpningen, og de savner det norske ordet ”Kjære”. Når de savner det ordet, da er det ille. For jeg tror vi kan irritere stein med å kalle alle for kjære.

Jeg må jobbe litt, også blir det noen øl. Kroppen krever, kroppen krever.

Ingen kommentarer: