torsdag 4. mars 2010

Anbefales ikke!

Klokka er 06:15. Jeg har nettopp kommet fra en bar i Soi 7. Ei pils der før kontortiden startet. Jeg anbefaler ikke kontortid etter inntak av alkohol, men må man så må man.

Det har vært en rolig og avslappende kveld. Jeg har vært i partybaren og snakket med alle slags mennesker, fra dykkere til medlemmer av Kystpartiet og Fremskrittspartiet. Erik Sørensen, eieren av ”Scandibaren”, er medlem av Kystpartiet, mens Kåre er en gammel FrP`er. Er det rart liberalistene sliter med å finne tilholdsstedet? Men; det var utrolig hyggelig hos Kåre i natt. Jeg elsker den mannen og den baren!

Jeg har brukt ekstremt lite penger i kveld og føler meg dødsflink. Til og med Idar Magne ville vært stolt.

Nå er det e-poster og sånn. Det blir kanskje frokost på hotellet før jeg tar kvelden. Klokken kan fort bli 08:00. Natta alle sammen. Neste oppdatering kommer helt plutselig.

Ingen kommentarer: