onsdag 24. mars 2010

Fylla har skylda?

Jeg er oppblåst i ansiktet og er helt rød. Jeg tør ikke ta bildet, i frykt for helsa til min gamle mor. En venn trodde mitt nye ansikt kom av for mye alkohol, men årsaken er mye enklere. Jeg er allergisk mot mygg, og har dessverre fått myggstikk på begge kinnene.

Allergien kan jeg ikke gjøre noe med, men jeg kan ta medisin og den fungerer optimalt. De siste årene har jeg klart jeg uten, men slik som situasjonen er i dag er jeg nødt til å ty til legemiddelindustrien i morgen.

Det er merkelig at noen år tar myggen meg med storm, mens andre år lar hele myggstormen meg være. I år er myggen forbannet, men forhåpentligvis ikke fordi jeg fortsatt forsvarer eiendomsrettigheter og frihet for enkeltindividet.

Frihet for borgerne!

1 kommentar:

Stein sa...

Var det en sånn rød mygg ?
Hvis ja,så er det sikkert en hissig Thaksin tilhenger som ikke liker faranger :)