fredag 9. januar 2009

Solvik på Nettby – en fake profil

Det er nesten for utrolig til å være sant. Av milliarder av kjekke menn i verden, velger en person å bruke et gammelt bilde av unge Solvik på en tjeneste som heter Nettby. I valget mellom Bjørn Magne Solvik, Tom Cruise, Sylvester Stallone og Thomas Salamonsen, velger personen ut bildet av Bjørn Magne Solvik i profilen.

Jeg har registrert meg på Nettby for å be redaksjonen fjerne bildet. Jeg ser at signaturen heier på Start. Det er en stor fornærmelse for meg som er en stor Rosenborg-tilhenger. Jeg legger også ut bildet som personen har brukt, fordi Nettby krever bevis for at den store, litt tjukke mannen med skjegg, er meg.

Takk til Bjørn Dahle for tipset om Nettby-profilen som bruker et Solvik-bilde.

For øvrig har jeg skrevet om Død Snø i dag på Liberaleren. Gå på kino! Denne filmen er ikke skattefinansiert!

4 kommentarer:

Nyland sa...

Dette skjer jo vanligvis kjendiser så da er vel du blitt det da :-)
Ellers så blir det en trist fotballsesong siden RBK rykker ned.
Forza fugla - LSK tar både serie og Cup i 2009

Solvik sa...

RBK, rykke ned?
Hva er det du røyker der nede i Enebakk? :)
I år blir det veldig bra.

Jobber en del med Ole Dyrstad, gammel LSK-spiller som er flyttet tilbake til Nordkapp. Han er helt sikkert ikke så uenig med deg. :)

Anonym sa...

Er ikke dette ett bilde av Per Tore Schelderup?

Solvik sa...

Anonym, nei og det bør du egentlig vite.