søndag 11. januar 2009

Dattera til Kari Lene med blogg

Ina Helene Olsen, dattera til AP-politikeren Kari Lene Olsen, har fått blogg. Jeg hadde ikke lyst å besøke bloggen til Ina, fordi jeg tenkte hun kopierte mammaen med arbeiderpartipropaganda på hver eneste mulighet. Er det noe jeg er lei, er det personer som tar til ordet for økt skattetrykk og flere reguleringer. Rett og slett fordi det gir mindre frihet og dermed færre valgmuligheter for borgerne.

Jeg tok feil. Så langt jeg kan se, er Inas blogg, Hjertebarn, kjemisk fri for sosialdemokratisk propaganda. Det betyr at det er håp for unge, lovende Ina Helene.

Besøk Hjertebarn du også!

Nå begynner det å bli en del Nordkapp-blogger. Kanskje på tide å lage en kategori for oss fra Honningsvåg, byen ved Nordkapp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heheh. Æ skal vel prøve å få pressa inn litt av ho mamma inn i bloggen min, æ e jo arbeiderpari-jenta sjøl :)

Solvik sa...

Er du arbeiderpartijente? For en bombe :)

Cathrine sa...

Så morsomt at du har en privat blogg da!
Når du over alle du har link til?

Solvik sa...

Hei Cathrine, når de fleste. Noen leser jeg hver dag. Andre litt sjeldnere. Nordkapp-bloggene er nye bekjentskap for meg.