lørdag 31. januar 2009

Jeg kan stoppe blod

Det er populært med alternativ medisin for tiden. VamPus har skrevet om det og Liberaleren har skrevet om englene til prinsessen, en sak som går i samme bane. Jeg kan endelig avsløre at jeg kan stoppe blod, på lik linje med kirkerådsleder Egil Borch i Porsanger.

På hverdagene står jeg opp klokken 08:45. Ofte starter jeg dagen med å barbere meg. Ettersom jeg er trøtt, skjer det ofte at jeg er uheldig med barberingen. Jeg skjærer meg og blodet fosser fra mitt liberale ansikt. Hva gjør jeg? Jo jeg bannes, jeg skjeller ut min homofile katt på 11 kilo og jeg tar litt toalettpapir. Jeg klemmer toalettpapiret mot såret i 50 sekunder og vips; blodet stopper!

Jeg tror ikke naturen har utstyr meg med hellige hender og jeg tror ikke på gud eller Buddha. Likevel stopper jeg blod og det har sin logiske forklarting, nemlig at toalettpapiret i en kort periode er som plaster på mitt store, liberale ansikt.

Hvis jeg hadde vært utstyr med overnaturlige evner, ville jeg brukt evnene til reduksjon av skattetrykket, avviklet verneplikten og fjernet landegrenser. Snåsamannen, kan du sørge for at eiendomsskatten avvikles i Nordkapp?

Ingen kommentarer: