fredag 30. januar 2009

Dette er dama mi

Denne dama, altså Marita Melsbø Nilsen, har jeg forsvart som gull den siste tiden. Jeg angrer ikke! Det var jeg som overtalte Marita til å bli leder av lokalforeningen for noen år siden. Jeg angrer ikke! Jeg har for lengst bedt Marita om å bli med på ferie. Det angrer jeg litt på.

Marita Melsbø Nilsen, er et stjerneskudd Nordkapp Høyre bør ta godt vare på. Hun kan nå veldig langt, hvis hun selv vil. Hun kan med litt flaks bli ordfører i Nordkapp. Det hadde ikke vært meg imot, for å si det mildt.

Høyre trenger politikere som brenner for sakene!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Que??

Marita som ordförer??

Du ködder, hva?

-Er du klar over hvor enkelt det er att fyre den damen så det koker over?

;)

/jakob

Solvik sa...

Jakob, mitt tips er at hun hadde blitt en flott ordfører. Men hun må lære mer av det politiske spillet. Den læringsprosessen har hun heldigvis startet på.