torsdag 29. januar 2009

Høyre – best i Nordkapp!

Det har vært en god dag for Nordkapp Høyre. Arbeidet med å gjøre Høyre til kommunens best drevne parti starter i morgen. Det var et godt vedtak på medlemsmøtet, det var en hyggelig samtale mellom medlemmene etter møtet og jeg har snakket med leder Marita Melsbø Nilsen på telefon i kveld.

Jeg skal ikke ha verv i partiet, men jeg skal lage en organisasjonsplan som partiet forhåpentligvis vedtar på årsmøtet i mars. Jeg skal også lage forslag til en virksomhetsplan som partiet skal følge i perioden 2009 – 2010. Er det noe jeg er god på, er det organisasjonsbygging og planprosesser. Det skal bli godt å starte på dokumentene og det skal bli deilig å bli ferdig om noen uker.

Kristina Hansen, Tore Fosse, Ole Håvard Olsen, Ronny Andersen og Werner Hansen, i 2011 vil dere bli spist levende. :)

Jeg må minne om sist jeg laget lignende dokument for Nordkapp Høyre, fikk partiet over 30 prosent oppslutning i valg og doblet kommunestyregruppen. Det er mulig å planlegge seg til suksess og det gjorde vi i 1999.

Nå tar jeg bloggpause i noen timer. Jeg er nødt, ellers kommer jeg til å drømme om kommunestyrerepresentanter. Så vondt vil jeg ikke ha det i natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

For å sitere Obama; “You can put lipstick on a pig, but it’s still a pig"

Solvik sa...

Veldig sant og det er en god kommentar, selv om Obama fikk litt pæs for kommentaren.

Hvis Høyre skjerper seg, er det kun en fordel. Det er først og fremst en fordel for høyrepolitikerne, men også for de andre partiene i Nordkapp. I dag er det ingen av partiene som er et lokomotiv i den politiske debatten og det er synlig i avdelingsstyrene, kommunestyret og ordskiftet i det offentlige rom.