fredag 17. desember 2010

Katoybilder!

Hva jeg skal med uvenner når jeg har slike venner, er ubegripelig. Jeg har de siste 6-7 ukene jobbet knallhardt. Det har vært minimalt med søvn. Jeg er sliten og innrømmer det.

I dag, da jeg ymtet frempå at jeg muligens må trekke meg fra festen som et quizlag har i morgen, kikket Idar Magne, Sten Marvin og Marita på hverandre. Det lyste galskap av øynene til trioen.

--Du, *kyss*, hvis du trekker deg fra festen i morgen, kommer jeg til å offentliggjøre katoybildene. Du vet hva jeg har, sa Idar Magne.

Sten Marvin og Marita nikket samtykkende til trusselen fra Idar Magne. Med slike venner må det jo bli fest. Hvilen tar jeg på søndag!

Kanskje like greit å offentliggjøre det verste bildet jeg har. Verst og verst; han/hun ser jo flott ut da! :-)

Ingen kommentarer: