tirsdag 16. juni 2009

May Irene berget kvelden min

May Irene Gerhardsen berget kvelden min. Jeg skulle solgt billetter på krabbefesten som fotballgruppa arrangerer i dag. Fordi hun synes synd på meg, har hun fått tak i andre vakter som erstatter meg. Jeg takker for hjelpen.

Det har vært hektisk de siste ukene. Bunken med arbeid hjemme på skrivepulten blir større og større. Det er ikke timer nok i døgnet til at jeg klarer å få gjort det jeg bør gjøre. Jeg tar fatt på bunken i kveld, og gleder meg faktisk til å jobbe med andre ting enn fotball og festival.

For øvrig er vi godt fornøyd med årets festival. Ting går stort sett som planlagt. Jeg og Odd har daglige møter, men vi begge begynner å glede oss til det er over.

For øvrig gjør Odd-Arne Nilsen også en kjempegod jobb, men han gjør den fra kontoret på Corner.

Ingen kommentarer: