tirsdag 9. juni 2009

Jens-Terje Mathisen vil bli hedret

Det er kun noen få minutt igjen til kommunestyret startet. På dette møtet vil politikerne hedre Jens-Terje Mathisen som er på tur over i pensjonistenes rekker.

Mathisen har jobbet veldig, veldig, veldig lenge i kommunen. Han er dermed en viktig del av den nyere historien i kommunen. Han kommer i løpet av seansen til å få mange godord fra politikerne, og komplimentene er på sin plass.

De gangene jeg hadde med Mathisen å gjøre, var han alltid positiv, imøtekommende og hadde godt humør. Jeg vil anta at vi var uenige i mange saker, men han skjulte uenigheten godt som en god byråkrat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er Jens Terje den som har jobbet lengst i kommunen ?
Kan huske han laaaaangt tilbake i min spede barndom :)
All heder til han.
Var jo veldig aktiv i HT&IF også hvis jeg ikke husker helt feil.

- Stein

Solvik sa...

Jeg vet ikke om han har jobbet lengst, men han har vært lenge. 43 år. Det er helt utrolig. Han fikk fortjent ros fra talerstolen i dag.