onsdag 19. november 2008

Dæven, det var gøy!

I dag har jeg vært på medlemsmøte i Nordkapp Høyre. Det var sykt artig. Det er så lenge siden jeg har deltatt på et møte i Høyre. Det er snart 18 måneder siden jeg deltok på et politisk møte, og det var i regi av Nordkapp kommune i et avdelingsstyre.

Politikk er fantastisk gøy. Det er pussig at jeg frivillig har forlatt den politiske arenaen. Eller kanskje ikke. Jeg husker selvfølgelig alle de kjedelige stundene med mediaomtaler, møteforberedelser og ikke minst bli utskjelt. Jeg angrer ikke på dagens medlemsmøte. Det var deilig å få en god opplevelse igjen.

Hva vi behandlet?
Tja, det skal ikke jeg røpe. Jeg kan likevel innrømme at det var høy temperatur. Fordelen med Høyre er at vi kan være uenige i saker, likevel sette pris på hverandre som personer. Eller de fleste kan dette, men ikke deler av organisasjonen i Østfold Høyre.

Glad jeg deltok i dag, og det blir sikkert lenge til neste gang. Jeg tror jeg vil ta vare på det gode minnet.

Ingen kommentarer: