lørdag 20. august 2011

Oddstips

Jeg har spilt så dårlig i det siste, at jeg burde hatt forbud mot å besøke Betsson.com. Jeg prøver igjen, riktig nok med en behagelig sum i dag. Ingen katastrofe om jeg taper nok en gang.

Jeg har plukket ut tre kamper:
Sunderland – Newcastle H
Hjemme er Sunderland gode og laget er godt. 2:30 i odds fristet.

Arsenal – Liverpool B
Det kommer til å bli en jevn og spennende kamp. Liverpool er gode i år. Laget tenker ikke på europacupkamper, noe Arsenal gjør. 2.90 i odds er godt betalt.

FC Køln - 1. FC Kaiserslautern H
Det er meningsløst å velge dette objektet, men jeg tror det snur for Ståle Solbakken i kveld. Hvis ikke, ligger han tynt han i Tyskland. FC Kaiserslautern er ikke et godt lag.

17.68 i odds. Altfor høyt, men fortjenesten blir god dersom jeg har litt flaks i løpet av ettermiddagen og kvelden.

Ingen kommentarer: