torsdag 18. august 2011

Jensen med godt innlegg

Jeg har smilt i skjegget i dag. Lars Helge Jensen (Høyre) har et godt leserinnlegg i Finnmarksposten, et svar til Kjellbjørg Mathiesen som kritiserte Høyre i Nordkapp Reiseliv-saken. Mathiesen stilte Jensen et konkret spørsmål og hun får et fantastisk svar ettersom han refererer fra samlingsprotokollen fra selskapets generalforsamling.

Ordvekslinger og forslag har jeg stor sans for. Les innlegget i dagens FP. Overskriften er ”Arbeiderpartiet og reiseliv”.

Så kunne jeg kommentert hva jeg mener om at Nordkapp kommune, gjennom havneselskapet, er en betydelig eier i næringslivet med de ulempene dette medfører. Jeg lar vær og oppfordrer heller leserne mine til å kikke på leserinnlegget som Lars Helge Jensen har sendt lokalavisen.

Det måtte valgkamp til før det kom morsomme leserinnlegg i spaltene til Finnmarksposten. :-)

Ingen kommentarer: