fredag 12. august 2011

Jeg tipper Premier League

Det kommer til å bli en sinnssyk, helt vill sesong i Premier League. Det er umulig å vite hvordan det ender til slutt. Derfor er det hjertet som kommer med tabelltipset, ikke hodet.

Avspark lørdag 13. august.
1 Liverpool
Jeg drømmer om ligatittel i år. King Kenny gjør meg kåt.
2 Man City
Et ekstremt godt lag til millioner av kroner.
3 Chelsea
Mest fordi jeg liker Åse Merethe. Dessuten har Chelsea den mest spennende manageren foruten King Kenny.
4 Arsenal
Er bestandig i toppen, så også i år.
5 Sunderland
En råsjanse, men Sunderland har etter hvert fått et godt lag. Gode på hjemmebane.
6 Tottenham
Mest fordi Fredrik Helgesen ikke skal bli for nedbrutt.
7 Manchester United
Jeg drømmer om at Utd gjør en dårlig sesong. Jeg er dessverre ikke sanndrømt.
8 Fulham
John Arne Riise.
9 Newcastle
Sterke på hjemmebane med et fantastisk flott publikum.
10 Stoke
Stoke er Stoke. Rævafotball, men det gir dessverre en del poeng.
11 Blackburn
Mange tipper Blackburn langt nede. Jeg tror laget er bedre enn resultatene viser i pre-season.
12 WBA
Roy Hodgson, gjør gråstein til gull og gull til gråstein.
13 QPR
Eieren har sinnssykt med penger og kan kjøpe seg til suksess dersom klubben sliter i neste overgangsvindu.
14 Everton
Kan gjøre det godt eller dårlig. Jeg tipper dårlig.
15 Wigan
Har noen gode spiller, og har erfaring med bunnstrider noe som gir laget en fordel i kampen mot nedrykk.
16 Wolverhampton
Gode på hjemmebane mot gode lag. Likevel blir det ikke suksess av noen gode kamper.
17 Aston Villa
Draktene ligner på draktene til West Ham som rykket ned i fjor. Draktene er en forbannelse. Derfor blir det bunnkamp på Villa i år.
18 Bolton
Jeg misliker Bolton!
19 Norwich
Vet absolutt ingen ting om laget. Tror aldri jeg har brukt penger på en Norwich-kamp. Jeg har likevel på følelsen at laget vil kjempe i bunnen.
20 Swansea
Ikke gode nok for Premier League.

Personer som stiller til valg i Nordkapp i høst, bør ikke kopiere dette tabelltipset. :-)

Ingen kommentarer: