mandag 8. august 2011

Oddstips

Det har vært få oddstips på bloggen i det siste. Jeg har ikke hatt spillepause, tvert imot. Jeg har spilt hardt og det har gått relativt bra de siste ukene. Noen tap ja, men gevinstene har vært større enn tapene. Det har blitt så fine overskudd at jeg to ganger den siste uken har overført penger fra spillekontoen over til bankkontoen. Norske politikere har vedtatt forbud, men pengeoverføringene går greit som bare det.

Jeg er sikker på en ny gevinst i kveld. Jeg har satt penger på H i kampen Start – Haugesund. Betsson gir 2,15 og det er en gave fra høyere makter.

Selv om jeg elsker Rosenborg har jeg alltid hatt sans for Start. Jeg tror det er fordi jeg har beundret Svein Matta Mathisen. Dersom Start skal unngå nedrykk må det snu. Det snur i kveld og jeg kommer til å tjene penger på snuoperasjonen. :-)

Oppdaterting: Snart pause og Haugesund leder 0-4. Start spiller som et 5. divisjonslag. Møkkakamp!

Ingen kommentarer: