fredag 7. januar 2011

Fantastiske tilbakemeldinger!

Jeg har gitt valgkomiteen i idrettsrådet beskjed om at jeg trekker meg som leder på årsmøtet som er i midten av februar. Valget tok jeg i jula og offisielt ble medlemmene varslet i går. Årsaken er narkotikavedtaket som hovedstyret i HT & IF har fattet. Vedtaket har i utgangspunktet ingen verdi, ettersom det er årsmøtet som bestemmer styresammensetningen i foreningen. Ettersom jeg fortsatt skal jobbe for å legalisere narkotika, er det naturlig at jeg tar hovedstyrets vedtak til etterretning.

Etter at jeg ga valgkomiteen beskjed har det strømmet på med hyggelige tilbakemeldinger fra medlemmene. For å si det mildt blir jeg skrytt opp i skyene av Mads Stian Hansen, Ole Dyrstad og Werner Hansen. Det er veldig, veldig, veldig, veldig hyggelig å få slike tilbakemeldinger på jobben jeg har gjort i Nordkapp.

Takk skal dere ha *Litt rørt*

Ingen kommentarer: