mandag 17. januar 2011

De små gleder

Da er det 48 minutt igjen til vi starter et styremøte i Nordkapp Fotballfestival, altså utvalget som står bak organiseringen av Man U Fotballskole som fotballgruppa arrangerer.

Egentlig burde jeg være litt frustrert. Jeg bør egentlig fremme forslag på hvordan vi kan øke salget av plasser; for salget har vært dårlig siden vi åpnet i november. Jeg er litt bekymret, ikke mye bare litt. Samtidig er det jo litt artig at Man Utd ikke er storpopulær i Nordkapp. Som Liverpool-supporter nyter jeg at festivalkomiteen sliter litt. Liverpool er best og ferdig med det.

Nå tror jeg fotballskolen blir fullbooket, fordi det er et fantastisk tilbud til barn og ungdommer i Nord-Norge. Likevel; små gleder kan være gode gleder!

Les mer om fotballskolen.

Ingen kommentarer: