søndag 16. januar 2011

Drøm, kun en drøm

I natt, da jeg leverte inn dagens oddskupong hos Betsson, tippet jeg feil. Jeg skulle satse penger på Sunderland og Liverpool, men det ble Birmingham og Liverpool. Jeg anser innsatsen som uvettig, men jeg drømmer om en gevinst, altså overskudd, på over 5 000 kroner.

Ikke gjenta dette etter unge Solvik:
Birmingham – Aston Villa H
Liverpool – Everton H

Dersom konsentrasjonen er på topp, skal det være umulig å trykke på feil hjemmeseier. Det gikk nok litt for fort i svingene i natt for unge Solvik.

Det blir spennende timer fra klokken 13:00.

For øvrig er Betsson.com et flott selskap der betalingsforbudet overhode ikke er merkbart for kundene. Politikere som tror forbudslinjen virker, tror på en illusjon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hadde du satt dine penger hos Norsk Tipping ville ikke en slik "feil" skjedd;-)