lørdag 10. april 2010

Valgkomiteen har presentert sitt forslag

Valgkomiteen i HT & IF har presentert forslaget foran årsmøtet. Jeg mener det er et godt forslag og jeg er spesielt fornøyd med kjønnsbalansen, selv om jeg er motstander av kjønnskvotering. Likevel har idretten vedtatt ulike regler, og reglene bør vi prøve å følge så godt som mulig.

Det som er deilig å vite etter arbeidet, er at alle kandidatene er behandlet med respekt. Ingen personer føler at prosessen har vært skitten og det er viktig for meg.

Jeg har heller ikke noe imot at fotballfamilien blir bedre representert i hovedstyret og Aina Pettersen er en ypperlig kandidat for HT & IF.

Det er Line Johnsen Myhre som har ledet valgkomiteen, og det har hun gjort på en flott måte. Det er nestlederne i gruppene som har utgjort valgkomiteen.

Ingen kommentarer: