onsdag 29. april 2009

Klar, ferdig, gå

Jeg moter meg opp til å begynne å pakke. Det er fire timer igjen til taxien kommer til hotellet. Da drar jeg til Bangkok, og har god tid på flyplassen. Flyet letter klokken 00:25 og vi flyr til København, deretter Gardermoen, Alta og jeg er forhåpentligvis hjemme torsdag kveld.

Den siste dagen er ikke spesielt hyggelig. En del ting må gjøres, som å betale regninger samt å pakke. Jeg føler meg klar til å dra hjem, men gruer meg til den lange reisen.

Forhåpentligvis er jeg ferdig med gjøremålene om èn time, slik at jeg når èn øl eller to før jeg tar den siste dusjen og setter min store kropp inn i taxien som vil vente utenfor hotellet.

Nå blir det bloggpause, en pause som blir opphevet en gang etter at jeg har kommet hjem til Honningsvåg.

Thailand, takk for nå!

Ingen kommentarer: