tirsdag 21. april 2009

Jente lånte bort fem tusen Bath

--You are a men with a good heart. Etter denne setningen tok hun frem pengeboken og lånte meg 5 000 Bath, noe som tilsvarer cirka tusen kroner.

Det er godt å høre setningen ”You are a men with a good heart”. Det betyr litt ekstra for oss liberalister som hjemme dessverre blir regnet som kyniske og kalde personer. Jeg mener vi egentlig er det motsatte, og derfor er det hyggelig å få slike tilbakemeldinger.

Vi satte i natt på en bar. Vi var flere nordmenn og flere jenter fra partybaren. Jeg kom meg aldri hjem for å hente mer penger, og det er grunnen til at jenta lånte bort 5 000 Bath.

”You are a men with a good heart”; jeg tygger litt på slike uttalelser.

Hun har fått tilbake pengene med litt rente. Jeg fikk et stort smil i retur.

Ingen kommentarer: