tirsdag 22. mars 2011

You have many kjaere, you

De som ikke kjenner meg vil helt sikkert tro at jeg har mange kjærester her nede. Det stemmer ikke, for å uttrykke det mildt. Årsak; jeg kaller de aller fleste på stamplassene for kjære og har gjort det i mange år. Jeg får ofte kjære i retur.

For noen netter siden kom det en dame bort til meg. Kikket meg i øynene og smilte forsiktig.

--You have many kjaere you, sa hun.

Jeg lo godt. Hun tenkte sikkert som mange andre ville tenkt. Faktumet er at min bruk av ordet kjære er til gode venner og hyggelige personer. I badebyen har jeg mange gode venner, av begge kjønn.

Jeg drømmer om at en dag skal min gamle mor og min gamle far bli med til Thailand. Jeg vil at foreldrene mine skal få se hva jeg og min eldre bror liker med smilets land. Jeg og min far på bar i Thailand med ei kald pils hver, ville vært en stor fornøyelse for meg.

Ingen kommentarer: