torsdag 17. mars 2011

Da Erik var sexy og tynn

Jeg har i dag fått kjeft av Gud, også kjent som Erik i Scandibar. Han mente jeg blogget for lite. Min unnskyldning er min gamle mor som ikke tåler historier om katoyer og sønnen, altså unge Solvik.

Klokken er nå 06:00 og det har vært en perfekt dag i badebyen. Vi satt lenge, veldig lenge i Scandi. Det er en fantastisk bar, drevet av Gud. Erik er en gammel kjenning og én av mange jeg setter pris på. Etter ti timer i Scandi var det tid for Kåre og Partybaren. Der var det faste gjester og Kåre fortalte historier fra gamle dager. Fra den tiden vi satt på lygerbenken med øl, pizza og veldig mange personer fa Gol. De unge gjestene trodde nok Kåre overdrev, men hvert ord i kveld var fra virkeligheten. En fantastisk tid og da var Erik Sørensen en ung og sexy mann fra bygda.

Ellers sliten jeg med nyheter fra hjemlandet. Jeg er i feriemodus og ferdig med det. Jeg hilser til familien og mine nære venner. Alt er bra her, med eller uten katoyer.

Det er deilig å være liberal!

1 kommentar:

Nyland sa...

Det er bra du koser deg i varmen. Vi her hjemme "koser oss" med kuldegrader og glatte veier.