torsdag 24. mars 2011

Slo gud ned i støvlene

Fyttigrisen for en kveld! Jeg må bare skrive denne bloggposten for arkivet sin skyld.

Gud, altså Erik Sørensen som er Kystpartiets kontaktperson i Pattaya, gikk hjem mange timer før jeg dro. Hans unnskyldning var grillpartyet, et party jeg ikke ble invitert i fordi jeg bor i en rødgrønn kommune der Høyre er på linje med AP i alle sakene. Litt annerledes politikk og jeg hadde vært på festen. Den sosialdemokratiske prisen er høy, også for liberalister. Terje, du er velkommen til Nordkapp selv om vi har eiendomsskatt!

Bell hadde sin siste arbeidsdag i dag i Scandibar. Det var en helt vill fest, men sabla artig. Alle som gikk glipp av festen, kan angre. Helt utrolig! Jeg tror det er lenge siden jeg har sett en bar med så mye liv!

Gud, fest og latter. Litt av en dag! Klokken nærmer seg 08:00 og det er på tide å ta kvelden!

Ingen kommentarer: