søndag 27. mars 2011

Stolmerke i rumpa

Jeg synes ikke Erik Sørensen skal sørge over at nattens landskamp ikke ble vist på storskjerm i baren. Vi hadde en sabla flott oppladning til kampen og jeg har merke av stolen i rumpa. Jeg satt på Scandi fra klokken 19. Like før avspark skiftet jeg bar slik at jeg fikk sett Norge – Danmark. Oppladningen var mye hyggeligere enn kampen og jeg mener fortsatt at Portugal er puljens beste lag.

For øvrig har nasjonalfølelsen fortsatt en høy kurs hos mange nordmenn i utlandet. Mange sang nasjonalsangen og viftet med trøyer og flagg. Jeg blir skremt av nasjonalisme, men heldigvis var det også denne gangen en positiv form for nasjonale følelser som ble vist.

På Facebook er Sørensen bitter over at internett klikket, men for meg var det fint å registrere at heller ikke Sørensen har full kontroll over det som skjer. Gud, Kystpartiet osv…..

En veldig koselig natt med gode venner, mye god drikke, fotball, Terje Salvesen, Geir og god stemning.

Nå begynner jeg forresten å bli sulten på politikk. Neste artikkel jeg skriver, blir nok publisert på Liberaleren.

Ingen kommentarer: