torsdag 21. oktober 2010

The end

Stig Rune og Mie har skrevet en hilsen til meg på Facebook.com. Hilsningen er rett og slett at jeg skal ta gjenvalg som nestleder i fotballgruppe. Helt utenkelig og nokså umulig; rett og slett fordi jeg har gledet meg til å ta farvel med vervet. Jeg er avhengig av å være sulten for å gjøre en god jobb. Jeg er mett av faste gjøremål i fotballgruppa.

Stig Rune/Mie skriver: ”Syns Bønna har gjort en fantastisk jobb i fotballgruppa de årene han har sittet i styre. Syns vi ska få han inn en periode til. :)”.

Nei, Bønna har ikke gjort en spesielt god jobb. Det har vært et team som har gjort en god jobb. Organisasjonsarbeid er lagspill og arbeidet i fotballgruppa har vært et fantastisk samarbeid mellom mange ulike personer de siste årene. Vi har gjort en god jobb og vi har lagt et grunnlag for å fortsette den positive trenden gruppa er i.

Det vi har gjort, som har vært nokså nytt i Nordkapp, er planarbeid. Vi har brukt mye tid på å lage gode planer med debatter, mange ulike forslag og høringsrunder. Etter at planene har blitt vedtatt, har vi fulgt opp vedtakene. Det er mulig å planlegge seg til suksess og det har fotballgruppa gjort de siste tre årene. Før dagens regime overtok, lå mye brakk.

Alt er ikke rosenrødt i gruppa. Fotballgruppa står foran mange utfordringer, utfordringer Odd Johnsen & co vet om. Med hardt arbeid, lagspill og god planlegging, vil gruppa utvikle seg videre. Fotballgruppa i HT & IF kan bli én av de beste klubbene i Finnmark.

Hvis jeg skal beklage noe to døgn før jeg sier hadet, er det at vi blir målt på A-lagets resultat. Aldersbestemt avdeling bør være like viktig for lokalsamfunnet.

Ingen kommentarer: