mandag 13. september 2010

Trekantsex?

Jeg hadde en mulighet jeg aldri får igjen. Etter at Asle hadde vært på besøk på kontoret, logget jeg på Facebook. Eller jeg slapp å logge inn. Asle var allerede pålogget med sin profil på min maskin. Jeg ble kjempepaff da bildet av Asle dukket opp på min skjerm. Jeg hadde jo forventet min Facebook-vegg, ikke Asles vegg.

Jeg skrev en kort melding på veggen til Asle, og logget av. Nå føler jeg litt anger. Jeg burde skrevet en legendarisk profilmelding som aldri hadde blitt glemt i Nordkapp-samfunnet. Trekantsex, eller noe i den duren, er bare ett av stikkordene jeg tenker på nå.

Asle, vær glad jeg er ganske snill.

For dere som ikke kjenner Nordkapp-samfunnet godt, kan jeg fortelle at Asle Heramb er en god venn. Han er fotballtrener, Arsenal-supporter og jobber i politiet.

Ingen kommentarer: