lørdag 4. september 2010

De trefftallene, de trefftallene

Jeg hadde før en blogg som ble kalt Biffsnadder. Det var en blogg med mye humor, litt politikk og selvironi. Jeg var dumt, og målte trefftallene. Da bloggen ble lagt ned hadde jeg nesten to tusen besøkende hver dag. Jeg ble skremt av de høye tallene, og la ned Biffsnadder.

Jeg lovet meg selv om aldri å sjekke trefftall igjen på egen blogg. Det er rett og slett skremmende å vite hvor mange som følger med på det som blir skrevet.

På bloggen jeg har i dag, har jeg ikke installert et system som måler trafikken. Det har vært deilig å være uvitende om trefftallene. Nå er systemet jeg bruker oppdatert og én av de nye tjenestene i systemet er en trafikkmåler. Jeg var dum, og besøkte trafikkmåleren. Dagens blogg er ikke like populær som det Biffsnadder var, men mange blogginnlegg har hatt fryktelig mange lesere. Skremmende mange følger mine tanker om kommunepolitikk.

Jeg legger ikke ned bloggen, fordi den skal vare hele valgperioden. Nordlys: Valgperioden 2007 – 2011 vil bestå til høsten 2011.

Ingen kommentarer: