onsdag 11. februar 2009

Styremedlem i Høyre støtter Solvik

Ordføreren gjentar og gjentar at Nordkapp Høyre kom med to kandidater på styreledervervet i Nordkapp og Porsanger Havn IKS. Min påstand har vært og er at Nordkapp Høyre aldri har foreslått Erling Walsøe som ble valgt av Havnerådet.

Nå flagger Magnus Nilsen, medlem av styret, sin opplevelse av saken. På bloggposten Flertallet brukte makten i kommunestyret, skriver Nilsen følgende kommentar:
Jeg har deltatt på møtene i Nordkapp Høyre, angående forslag til styreleder i havna. Jeg har aldri hørt om at Erling Walsøe er foreslått. Det forslaget som ble stemt frem var Bjørn Ronald Olsen. Kristina Hansen sier da vitterlig at Høyre har foreslått Walsøe? Hvordan kan dette ha seg? Bør ikke Kristina Hansen si mer om dette?

Jeg har ikke vært spesielt forelsket i Nilsen tidligere, men ble det i dag. Det er viktig at sentrale medlemmer i partiet støtter opp om vedtak som er fattet i partiet. Til og med jeg støtter opp om flertallsvedtak, selv om jeg er aldri så uenig i vedtaket.

Ingen kommentarer: