onsdag 25. februar 2009

Kjempenervøs!

Jeg er litt uggen i kroppen i dag. Jeg tror jeg er nervøs. Magefølelsen er ikke spesielt god. I dag møtes Real Madrid – Liverpool i Champions League. Det spanske laget er styggodt, mens Liverpool har spilt dårlig i Premier League den siste tiden. Spesielt søndagskampen mot Manchester City var elendig.

Jeg frykter tap i Spania. Jeg håper jeg tar feil. Alex Eliassen har reist til den spanske hovedstaden for å følge den spennende kampen. Drømmen er 0-2. Jeg frykter 2-0.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner deg godt. Og her nytter det ikke med Black Russian ;-)

Solvik sa...

SEK, Black Russian hjelper mot alt. Det blir uansett ekstremt spennende! :)

Anonym sa...

Vi stemme blått Bjørn Magne, men når det gjeld fotball så e vi ikke på samme bølgelengde.
Æ har satsa 300 NOK på tap for LFC i dag. Trur det blir en fin kvell :)

Ung høyre velger

Solvik sa...

Anonym ungehøyre velger, du kan godt vinne i kveld. Jeg har en veldig dårlig følelse. Er glad det er to oppgjør i CL.