tirsdag 10. februar 2009

Bamse-fest i Honningsvåg

Da har jeg sett et bilde av Bamse som er plassert inn i omgivelsene i Honningsvåg. Ettersom statuen ikke er ferdig, er bildet så fake som det kan bli. Bamsestatuen ble gjennom bruk av et fotoprogram plassert inn i omgivelsene i Honningsvåg, og det ble ekstremt stilig.

Ettersom det er diskusjoner om plasseringen av bamsestatuen, skal jeg ikke røpe mer om bildet, men jeg er på linje med Sigurd Berg Hansen om hvor Bamse skal stå til glede for lokalbefolkningen og mange, mange tusen turister.

Jeg har heller ikke rettigheter til bildet og kan ikke publisere skjønnheten på bloggen min.

At bamseprosjektet i stor grad blir finansiert av skattefinansierte penger, glemmer jeg i dag. Så fornøyelig var bildet av Bamse i Honningsvåg-omgivelser.

Ingen kommentarer: