onsdag 16. april 2008

Vervene kommer ramlende

Etter at jeg i lang tid har prøvd å bli kvitt verv, har jeg de siste ukene fått flere tilbud om styreposisjoner. Den siste kom i dag. Begrunnelsen var hyggelig.
-Solvik, du er så ryddig, så flink at vi ønsker deg på laget.

Hmmm. Godtgjørelsen var for høy. Jeg klarte rett og slett ikke å si nei, selv om jeg hadde lyst.

Jeg vil anta at de jeg jobber sammen med ser på meg som arbeidsom og dyktig. Jeg er ganske god til å planlegge, legge planer. Hardt arbeid gir som regel resultat uansett om det er i næringslivet, kulturlivet eller i politiske organisasjoner.

Jeg har akkurat avsluttet arbeidet med årsmøtet i Nordkapp idrettsråd. Klokken er 01:45. Det har vært en veldig lang dag. Jeg har vært i aktivitet siden klokken 09:15 i dag tidlig. Mye av arbeidet har vært morsomt og interessant, men jeg skal røpe en liten hemmelighet. Det er ensomt på toppen, dessverre.

Ingen kommentarer: