onsdag 20. februar 2008

Betalt medlemskontingenten

Jeg har akkurat betalt medlemskontingenten i Nordkapp Høyre. Burde ha gjort det for lenge siden, men Høyre sender alltid ut kontingenten sammen med et blad. Jeg åpner aldri bladet, og dermed forblir medlemskontingenten ubetalt til jeg setter penger inn på Nordkapp Høyres konto. Effektiviseringstiltaket til Høyre er smart, men for litt late sympatisører går forsendelsen ofte i søpla uten at giroen blir benyttet.

Det var en spesiell grunn til at kontingenten ble betalt i dag. Jeg har lyst å dra på medlemsmøtet. Der skal Høyre- og Frp-politikerne diskutere kommuneøkonomi. Hvis partiene ikke kommer med konkrete forslag går Nordkapp sakte, men sikkert mot ROBEK-listen. Jeg er hellig overbevist om at det er Høyre som må dra kommunen til høyre. Hvis ikke Høyre går i front, kan en ikke forvente at Arbeiderpartiet skal foreta de fornuftige grepene. Derfor håper jeg på et godt møte i kveld, med eller uten min deltakelse.

Ingen kommentarer: