mandag 12. september 2011

Fornøyd med meg selv

Selv om jeg er kritisk til mange av partiene og mange politikere, har jeg jobbet godt og gitt dem gode tilbud på reklamer i valgkampen. Jeg har hatt Arbeiderpartiet, Høyre, FrP og SV som kunder i valgkampen. Jeg tror alle jeg har gjort avtaler med, er fornøyd med servicen som er gitt.

I neste kommunevalgkamp, altså i 2015, er det forhåpentligvis et nytt flertall på Stortinget. Jeg håper et eventuelt nytt flertall åpner for politisk TV-reklame. Det er fullstendig meningsløst at politikerne kan kjøpe reklameplass på radio og på internett, men ikke på TV. Det gir ekstremt ulike konkurranseforhold mellom aktører som er avhengige av reklamepenger. Politisk vedtatt forskjellsbehandling er like kvalmende som melk utgått på dato.

Ingen kommentarer: