lørdag 10. september 2011

Arbeiderpartiet jobber hardt for valgseieren

Ingen av partiene i Nordkapp er i nærheten av å ha den organisasjonen Arbeiderpartiet har i kommunen. Nordkapp Ap er flere divisjoner over konkurrentene. Det sier egentlig mest om de andre, ikke så mye om Arbeiderpartiet. Likevel skal Kristina Hansen & co ha ros for innsatsen som de legger ned for å vinne valget i Nordkapp.

I dag har AP gjennomført døraksjon, og delte ut roser til innbyggerne i Nordkapp. Også jeg fikk tilbud om en rose, men takket pent og pyntelig nei. Jeg synes sosialdemokratisk politikk er ille, men jeg liker ikke sosialdemokratisk politikk helt uavhengig av politikerne som fronter en slik kurs. Det betyr at jeg også ville takket nei om Nordkapp Høyre eller Nordkapp FrP tilbydde meg rose to dager før kommunevalget.

Selv om jeg misliker sosialdemokratiet, er det lett å skryte av organisasjonen til Nordkapp Arbeiderparti. Dere er de beste, enkelt og greit.

Ingen kommentarer: