tirsdag 26. april 2011

Jeg og Sten Marvin var enige

I dag ble oddskupongen min godkjent av quizmaster Sten Marvin Olsen. Jeg måtte få godkjenning fra en ekspert ettersom jeg har tapt grådig med penger den siste uken. Sten Marvin var på linje med meg; Stoke vinner og Man Utd taper eller spiller uavgjort i Champions League.

Det startet fantastisk. Stoke overkjørte Wolverhampton og ledet med flere mål tidlig i kampen. Man Utd skapte mange sjanser, men fikk ikke mål. Jeg danset, drakk PepsiMax og ristet på magen. Jeg så millioner av kroner, ehhhmmm noen tusen kroner, rulle inn på kontoen. Noen minutter over ti var drømmen knust; Man Utd tok ledelsen. Like etterpå kom mål nummer to. Utd sikret seg seieren, finaleplass i Champions League og sørget for at jeg fortsatt er inne i en elendig steam med tapte penger på oddsen.

Én ting er at quizmasteren tok feil og at jeg tapte penger, men Man Utd-supporterne i Nordkapp kommer til å være kjepphøye de neste ukene. Geir Magne kommer til å lage sugemerke på meg, bare for å irritere. Disse supporterne er utrolig irriterende når det går bra for laget og Man Utd gjør det urovekkende bra for tiden. Sesongen er heldigvis snart over og NESTE ÅR……YNWA.

Bildet er fra Nøden Pub der Man Utd-supportere fulgte kampen. Fotograf er sannsynligvis Geir Magne Riise. Jeg stjal bildet på samme måte som Utd har stjålet poeng denne sesongen.

Ingen kommentarer: