onsdag 24. desember 2008

God jul!

Jeg ønsker god jul til leserne, venner, uvenner, familie osv. I julen skal jeg slappe av. Jeg er sliten, men langt unna å få det jeg ofte betegner som Bondevik til mine nærmeste venner.

Jeg har jobbet mye i 2008. Bortsett fra en måned med ferie, har det vært jobb hver eneste dag. Ofte er det 12-15 timer hver dag med ulike prosjekt. Jeg kjenner det på kroppen, og innrømmer det. Bortsett fra litt internettarbeid på nettsted for mine kunder, skal jeg ha helt fri i julen. Jeg skal spise godt. Mye festing blir det ikke. Julen for unge Solvik er ikke slik den var i ”gamle dager”. De store festene med et sykt inntak av alkohol klarer jeg meg uten.

Jeg skal også lese boken Da mennesket skapte verden. Jeg gleder meg rått!

For øvrig blir det folksomt med mange barn i huset og altfor mange julepakker. Ha en riktig god jul. Er plutselig tilbake på bloggen. Suss og klem!

Ingen kommentarer: