fredag 19. september 2008

Jaja, regjeringen bør vedta godt vær…

I dag har regjeringen vedtatt Ot.prp. nr. 80. Det er ikke spesielt dramatisk, men mange jeg kjenner må finne seg en alternativ betalingsmetode for internettspill. Regjeringen har fremmet et forslag, og forslaget blir vedtatt.

Jeg spiller litt på oddsen. Jeg spiller ikke spesielt hardt, men synes det gir meg spenning. Fotball blir ekstra artig når det ligger en gevinst på bunnen. Dersom regjering får tilslutning, må også jeg finne alternative måter slik at jeg får overført penger til selskapet jeg bruker. Jeg kommer nemlig ikke til å slutte å spille, selv om Trond Giske mener jeg bør gjøre det.

Eller Trond Giske vil vel ikke at jeg skal slutte å spille. Han synes jeg bør bruke Norsk Tipping istedenfor Expekt.com.

Mer om saken på Liberaleren som har intervjuet Hans Martin Nakkin.

Ingen kommentarer: