torsdag 14. mai 2009

Ideer til Nordkappfestivalen?

I dag var det møte i festivalkomiteen. Det var Odd Johnsen, undertegnede og Odd-Arne Nilsen som deltok. Møtet startet på verst tenkelige måte; jeg fikk kjeft for serveringen. Ikke en gang kaffen var på menyen til Johnsen og Nilsen. Jeg måtte minne duoen om at jeg ikke sløser med penger som ikke er mine egne.

Festivalkomiteen har kort tid på å planlegge årets festival, altfor kort tid. Det er ikke fotballgruppas skyld. Vi søkte om arrangementet før jul og fikk svar like før jeg reiste på ferie, altså langt ut i mars måned. Det går ikke spesielt raskt i offentlig sektor, uten at jeg skal komme med kritikk mot noen av personene som jobber i Nordkapp kommune.

Programmet begynner å ta form. Det er nytt møte på tirsdag. Har du ideer til arrangement, ta kontakt med Johnsen, Solvik eller Nilsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har dere fått med dere avdukingen av statuen av krigshunden Bamse den 19 Juni, Blir mye ståhei, med sekkepipekorps fra scottland

Solvik sa...

Anonym, bamseprosjektet er selvfølgelig en del av årets festival.