fredag 7. mars 2008

Aaaaaaaa livet er hardt

Hei alle hjemme. Jeg skulle ha skrevet tidligere, delt mine tanker, men av mange ulike grunner er det vanskelig aa kommunisere med leserne fra Thailand.

Jeg lever som en daarlig hoeyremann, det vil si noksaa hardt. Jeg har moett venner, drukket mengder med oel, Black Russian osv. Alt er bra, men jeg er glad det er en kort ferie. Helsa er ikke slik den var i gamle dager, ikke sant Idar......

Jeg haaper Hoeyre og FrP fronter god politikk naa. Jeg haaper partiene fremmer forslagene som medlemsmoetet har vedtatt.

Saa har jeg faktisk lesere av bloggen i Pattaya. Til dem maa jeg bare komme med foelgende konklusjon. Rosenborg og Liverpool er de beste lagene, saaaa det saaaa.

Klokken naermer seg 22. Jeg begynner aa bli toerst. Eller jeg er faktisk toerst. Haaper alle har det bra. Aaaa nei. Thailand er ikke et liberalistisk eldorado, men det er bedre enn sosialdemokratiet vi er vant med i Norge.

Ingen kommentarer: