onsdag 12. desember 2007

Jeg har sans for Ron Paul


Som lokalpolitiker bryr jeg meg ikke om hvem som er president i USA. Som en person for fred, en frihetstilhenger, er dette spørsmålet ganske viktig for meg. Derfor ønsker jeg Ron Paul som president.

Han blir sannsynligvis ikke USAs neste president. Han blir trolig ikke nominert av Det republikanske partiet. Likevel hadde han vært en president etter mitt hjerte. Bent Johan Mosfjell har skrevet om Paul på Liberaleren i dag, og jeg anbefaler mine frihetsvenner om å lese artikkelen.

Politikk er mer enn kommunebudsjett, skolenedleggelser og skjenkebevillinger. Politikk handler om å sette grenser, om å tro på noen grunntanker. Derfor poster jeg min begeistring for Ron Paul.

Han er allerede president, president på nettet.

Ingen kommentarer: