søndag 16. desember 2007

Bedrøvelig

For en grusom søndag. Liverpool tapte for Manchester United. Jeg har det vondt. Jeg som var så sikker på seier. Dette var bedrøvelig.

Fra en trist kamp til en annen. Per Aage Pleym Christensen har postet flere innlegg på sin blogg om utmeldelsen fra Fremskrittspartiet. Ettersom jeg meldte meg ut omtrent samtidig med Christensen, med omtrent samme begrunnelse, linker jeg til hans blogg. De som ønsker å forstå tiden rundt 1994, bør lese artiklene.

Selv om jeg ledet landets mest aktive og kanskje minste lokallag og var fylkesformann, ser jeg kun på Frp-tiden som positiv i dag. Det var en morsom og lærerik tid. Jeg har glemt alt det triste som skjedde, spesielt i tiden før Dolkesjø i 1994. I Finnmark tapte forresten Carl I Hagen resolusjonsdebatten, selv om han tok kraftig hevn noen måneder senere på landsmøtet. God fornøyelse med bloggen Liberalist? Javisst!.

Nei, jeg er ikke bitter på Fremskrittspartiet. Jeg ønsker ikke partiet ditt pepperen gror. Jeg gleder meg hver gang det kommer gode utspill, på samme måte som jeg blir oppgitt når de dårlige utspillene kommer. Jeg kan absolutt sammenligne Frp med alle de andre sosialdemokratiske partiene i Norge.

Ingen kommentarer: