torsdag 25. februar 2010

Mads Stian, hold munn

I kveld er det årsmøte i Nordkapp idrettsråd. Styret har i årsmøtesakene innstilling meg som møteleder. Hvis det blir vedtatt av årsmøtet, ønsker jeg å sette årsmøterekord. Møtet skal være over på 12 minutt.

Skal vi klare det, må Mads Stian Hansen, leder av håndballgruppa, prate minimalt. Å få Mads Stian til å prate lite er like vanskelig som å tørrlegge en foss, men jeg ønsker virkelig ny rekord i kveld.

For øvrig har valgkomiteen innstilt meg som leder av idrettsrådet, og det betyr mest sannsynlig at jeg fortsetter i to nye år.

1 kommentar:

Mads Stian sa...

Hehehe.. :)

Artig kar.. Egentlig tror jeg du er veldig glad for at du har noen å prate med på styremøtene..

Vi satte jo dessuten rekord! Skal sørge for at vi ikke forbedrer den ved neste årsmøte.

God tur til Thailand!